معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی پوهنتون کاتب را مورد بررسی قرار داد

Azizorayakhel.admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۲ - ۴:۳۰
ش

معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی پوهنتون کاتب را مورد بررسی قرار داد و از چگونگی تطبیق طرح آموزش حضوری در این نهاد تحصیلی نظارت بعمل آورد.

پوهندوی سید فرهاد شهید زاده در حالیکه روئسای امور محصلان خصوصی و دولتی نیز حضور داشتند، از جریان تدریس در صنوف درسی رشته های حقوق، اقتصاد و طب پوهنتون یاد شده دیدن نموده در رابطه به چگونگی تطبیق طرح وزارت تحصیلات عالی در رابطه به آغاز دروس حضوری و رعایت تدابیر صحی با محصلان، استادان و مسوولان این پوهنتون صحبت نمود.

به گفته پوهندوی شهید زاده آنعده از نهاد های تحصیلی کشور که در دوران قرنطین با استفاده از سیستم HELMS وزارت تحصیلات عالی و یا سیستم های معیاری نهاد های شان توانسته اند دورس آنلاین را ارایه نمایند، مکلف به ارایه 8 هفته و آنعده از محصلانیکه به دلایل مختلف نتوانسته اند از این سیستم استفاده موثرنمایند 10 هفته و در نهاد های که این سیستم تطبیق نشده است، مکلف به تطبیق 16 هفته درس های حضوری می باشند.

پوهندوی شهیدزاده با استماع مشکلات محصلان و ارائه هدایت لازم به رهبری این پوهنتون، بر تطبیق طرح آموزش حضوری که از سوی کابینه کشور مورد تایید قرار گرفته است تاکید ورزیده اظهار داشت که تمام پوهنتون های دولتی و خصوصی کشور ملکف به رعایت مواد این طرح می باشند.

وی گفت که پوهنتون ها باید محصلان شان را در روشنایی طرح وزارت تحصیلات عالی و برنامه تدریسی شان که مطابق طرح وزارت تحصیلات عالی عیار شده باشد؛ قرار داده و در روشنایی آن عرضه خدمات تحصیلی نمایند.

معین امور محصلان وزارت تحصیلات عالی پوهنتون کاتب را یکی از پوهنتون ها خصوصی موفق در کشور خوانده، از اجراات آن نهاد در جهت رعایت تطبیق سفارشات وزارت صحت عامه قدردانی نمود. وی همچنان از رئیس پوهنتون کاتب خواست تا طی دو روز طرح کتبی این پوهنتون را در رابطه به چگونگی تطبیق برنامه های تدریس حضوری و رفع مشکلات ایجاد شده به محصلان این نهاد تحصیلی، به وزارت تحصیلات عالی ارائه نمایند.

ش

در جریان این دیدار علی احمد یوسفی رئیس پوهنتون کاتب با معرفی سیستم HELMS پوهنتون متذکره، یک سلسله پیشنهادات و خواست های شانرا به معین امور محصلان مطرح نموده خواهان همکاری وزارت در جهت حل آن شد.

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۱۰
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۱۰:۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه وتدارک وسایل،تجهیزات و مواد لابراتواری ( . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۵ - ۹:۴۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای جامعه دینی هلمند را به . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۱۰:۴۵
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفتر کارش با معاون یوناما در افغانستان و سرپرست یونسکو دیدار کرد.


دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در کنار خوش آمدید گویی به نماینده گان یاد شده، در رابطه به امور جاری وزارت تحصیلات عالی معلومات داده و گفت که ما با بودجه خویش. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۴:۴۶
Background image

ورکشاپ سه روزه زیرعنوان (تحقیقات و نوآوری) برای معاونان علمی و تحقیقات نهاد های تحصیلی امارتی به پایان رسید.


این ورکشاپ به ابتکار ریاست تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی دایر شده که در آن روی چگونگی تفکیک لاحیه وظایف بین معاونان یاد شده، چگونگی تجهیز کتاب خانه و لابراتوار در نهاد های. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۵۰
Background image

ورکشاپ ۴ روزه که تحت عنوان «کمک های اولیه صحی» برای ۴۴ تن از کارمندان مرکز وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، امروز خاتمه یافت.


در مراسمی که به این منظور دایر شد، مولوی سلطان محمد محسن رئیس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی  در رابطه به برنامه های ارتقای ظرفیت ریاست منابع بشری برای کارمندان و اهمیت همچو ورکشاپ ها. . .

BACK TO NEWS