کلستر دورسوم برنامه های فوق لیسانس بخش های انجینیری و زراعت نهاد های تحصیلی کشور پایان یافت.

ameen_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ - ۴:۳۹
kjnczxjkjkczx


دکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی در مراسم ختم کلستر یاد شده صحبت کرده بیان داشت که «ما و شما که راجع به نصاب حرف میزنیم این اصلا بحث روی بخش تکمیل متن نصاب است، باید روی مفهوم اصلی نصاب که تطبیق بخش متنی تحقیق و میتود تدریس استادان است کار نمایم».
نامبرده همچنان از دانشمندان و استادان با تجربه خواست تا نظریات و پیشنهادات شان را در رابطه به مفهوم اصلی نصاب با وزارت تحصیلات عالی شریک سازند.
معین علمی وزارت تحصیلات عالی همچنان خطاب به مسوولین و منسوبین وزارت تحصیلات عالی گفت، مردم در جهان در بخش های مختلف کار میکنند؛ این کار بزرگ است وبه پیشگاه  الله متعالی پاداش زیاد دارد، زیرا شما مشکلات را بر میدارید که سد راه علم قرار دارد. 
سپس پوهنوال داود شاه فاروق عضوی کمیسیون ملی نصاب تحصیلی، و به نمایندگی از نمایندگان کلستر های فرعی پوهاند سید محمد کبیر و پوهاند دکتور امان الله فقیری صحبت نموده در رابطه به کلستر های فرعی گزارش خویش را ارایه کرده ضمن منظوری کلستر های تکمیل شده یک سلسله  خواست های دیگر شان را نیز مطرح کردند.
قابل ذکر است که این دور سوم انکشاف و بازنگری نصاب تحصیلی ۲۲ برنامه فوق لیسانس بخش های انجینیری وزراعت نهاد های تحصیلی کشور بود، که بعد از تکمیل و منظوری نصاب بخش های یاد شده در نهاد های تحصیلی تطبیق خواهد شد.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۳:۳۴
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی با نماینده سازمان جنرل اجندا (GA) دیدار کرد.

دوکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی ضمن خوش آمدید به نماینده یاد شده برضرورت همکاری های دو جانبه میان مراکز علمی و اکادمیک افغانستان و جهان صحبت کرده از نماینده سازمان. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۲:۳۰
Background image

سیمینار سه روزه تحت نام (تنظیم مناسبات امور کاری کارکنان با اداره) از سوی وزارت کار و امور اجتماعی برای کامندان وزارت تحصیلات عالی در تالار عمومی کنفرانس های این وزارت دایر شد.

مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در مراسم افتتاح این سیمینار به اشتراک کننده گان و مهمانان  خوش آمدید گفته و در خطاب به اشتراک کننده گان گفت: «این سیمینار. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۸:۴
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت نام (استفاده از تکنالوژی معلوماتی در پیشبرد امورات اداری) برای کارمندان وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن بلند بردن سطح مهارت های کارمندان اداری وزارت تحصیلات عالی در قسمت استفاده درست از تکنالوژی معلوماتی در. . .

BACK TO NEWS