ورکشاپ های آموزش کارشیوه ارزیابی اجراات کارکنان خدمات ملکی در چهار پوهنتون ولایات برگزار شد

baqir_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۱/۲۳ - ۱۲:۲۰
ل

به اساس پلان ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی  در رابطه به ارتقای ظرفیت کارکنان خدمات ملکی پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی دولتی ورکشاپ های آموزش کارشیوه ارزیابی اجراات کارکنان خدمات ملکی در پوهنتون های پروان، البیرونی و تخار و مؤسسه تحصیلات عالی پنجشیر برگزار گردید.

مصطفی یونس زاد رییس منابع بشری وزارت تحصیلات عالی ضمن اشتراک در محفل افتتاح ورکشاپی که در موسسه تحصیلات عالی پنجشیر دایر شد، پیرامون ارزش و مزایای پروسه ارزیابی کارکنان خدمات ملکی و موثریت این پروسه در بلند بردن کیفیت کاری و شفافیت امور کاری کارکنان صحبت نموده تدویر همچو ورکشاپ ها را برای رسیده به اهداف یاد شده ضروری خواند.

هکذا در محافلی که جهت افتتاح ورکشاپ های یاد شده در نهاد های تحصیلات عالی فوق الذکر دایر گردید، معاونین علمی و اداری و سایر سخنرانان روی اهمیت تدویر برنامه های آموزشی برای کارکنان خدمات ملکی صحبت نموده از مداومین ورکشاپ خواستند تا آنچه در جریان ورکشاپ ها می آموزند در عمل تطبیق نمایند.

عبیدالله مولایی یکتن از آموزگاران در این ورکشاپ ها گفت که در این کارگاه ها ضمن معرفی کامل اسناد منضمه طرزالعمل ارزیابی اجراات کاری کارمندان خدمات ملکی، موضوعاتی شامل ارزیابی به موقع، مستندسازی ارزیابی، چگونگی برخورد آمر با مادون در جریان ارزیابی، تهیه لان های واقعبینانه با در نظر داشت پلان عمومی اداره و جلوگیری از ارزیابی های سلیقه ای آموزش داده می شود.

قابل ذکر است که قبلا نیز ورکشاپ های مشابه در تعدادی از نهاد های تحصیلات عالی مرکز و ولایات راه اندازی گردیده است.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۲۵
Background image

هئیت وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون پروان دیدن کرد. 

 

هئیت وزارت تحصیلات عالی به رهبری دوکتور حمید الله مزمل رئیس تحقیق، تالیف و ترجمه وزارت تحصیلات عالی  
از بخش های مختلف این پوهنتون دیدار کرد. 
هئیت متذکره ضمن بررسی و اعتبار سنجی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۱۸
Background image

امتحان شمولیت فاضلان در بخش افتاء و قضای جامعه ابراهیم النخعی رحمه الله اخذ گردید. 

 

از نزد ۱۸۰ تن برای شمولیت در بخش افتاء و قضای جامعه ابراهیم النخعی ولایت کندهار امتحان  اخذ شد، که به تعداد ۶۰ تن از فاضلان در این جامعه جذب خواهند شد. 

در محفلی که به این مناسبت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۴:۱
Background image

امتحان شمولیت فاضلان برای تخصص افتا و قضای جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه اخذ شد.

برای تخصص بخش افتا و قضای جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه از سوی ریاست عمومی جامعات دینی و تخصصات وزارت تحصیلات عالی و جامعه یاد شده در پوهنتون کابل امتحان اخذ شد.
در مراسم افتتاح. . .

BACK TO NEWS