معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی به منظور بهبود و تسریع امور کاری وزارت تحصیلات عالی، طی گردهمایی به کارمندان این وزارت صحبت های رهنمودی و اصلاحی کرد.

eshaq_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۹:۴۰
tyuhrtyrt

در این گردهمایی مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در حالیکه رییسان ادارات مرکزی این وزارت نیز حضورداشتند، در مورد مزایای دنیوی و اخروی خدمتگزاری به مردم صحبت نمود.
وی گفت که سال گذشته وزارت تحصیلات عالی در چوکات نظام ا.ا.ا مطابق مسؤولیت ها و صلاحیت های کاری خویش فعالیت ها و دستآورد های قابل ملاحظه داشت که در سال جاری نیز با تلاش های بیشتر از پیش به آن ادامه خواهد داد.
وی در خطاب به مسوولان و کارمندان این وزارت گفت که افغانستان طی چهار دهه با مشکلات گوناگون روبرو بود که خوشبختانه امروز یک فضای بهتر برای خدمتگزاری مهیا گردیده است . بناَ لازم است که از این فرصت جهت رضای الله متعال و خوشنودی مردم، امور کاری خویش را به صورت منظم مطابق اصول و رهنمایی های بزرگان تنظیم نمائیم.
گردهمایی با دعا خیر توسط مولوی شاکر الله وحدت رئیس دعوت و ارشاد وزارت تحصیلات عالی خاتمه یافت.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۹:۳۳
Background image

هیئت وزارت تحصیلات عالی طی سفر رسمی به ولایت نیمروز، از موسسه تحصیلات عالی نیمروز نظارت و ارزیابی کردند.


در آغاز حافظ مولوی احمدالله حماد رییس نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی، طی نشستی با رهبری موسسه یاد شده هدف از سفر و حضور شان به نیمروز را با رهبری موسسه یاد شده شریک کرده و از آنان. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۷:۱۲
Background image

وزرات تحصیلات عالی به هدف کمک رسانی عاجل صحی برای سیلاب زده گان ولایت بغلان تیم مجهز صحی را فرستاد.


طبق هدایت سرپرست وزارت تحصیلات عالی، یک هیئت مجهز شفاخانه های تدریسی مرکزی به نماینده گی این وزارت به هدف کمک رسانی فوری برای سیلاب زده گان اخیر به ولایت بغلان فرستاده شد.
تیم یاد شده. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۲ - ۴:۳۶
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی طی سفر کاری خویش به ولایت کندهار با مسوولان پوهنتون کندهار و انستو دیدار کرد.


شیخ الحدیث مولوی ندا محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی حین دیدار از پوهنتون های یاد شده طی نشستی با مسوولان تعهد کرده و به آنان اطمینان داده گفت: « ا.ا.ا به علم تعهد دارد و این تعهد. . .

BACK TO NEWS