جلسه کمیته فرهنگی کابینه برگزار گردید

baqir_admin
شنبه ۱۴۰۰/۵/۹ - ۵:۲۷
G

جلسه کمیته فرهنگی کابینه به ریاست استاد سرور دانش معاون دوم رییس جمهور و رییس این کمیته، در قصر گلخانه برگزار شد.

در این جلسه، گزارش فعالیت های ادارات عضو کمیته فرهنگی پیرامون تحقق پلان عمل تعهدات کنفرانس جینوا 2020 از سوی نماینده های ادارات مربوطه ارایه گردید.

در نخست نوراحمد درویش معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی، گزارش فعالیت های این وزارت را در راستای تحقق پلان عمل تعهدات جینوا 2020 به جلسه ارایه کرد. گزارش این فعالیت ها در سه محور اصلی؛ صلح، دولت سازی و مارکیت سازی و در راستای همپذیری اجتماعی و مذهبی و نیز رعایت حقوق جندر، در جلسه ارایه شد.

اعضای جلسه پس از استماع گزارش کاری وزارت تحصیلات عالی، فعالیت های این وزارت را در راستای تحقق پلان عمل تعهدات جینوا مثبت ارزیابی نمودند و ضمن تقدیر از کارکردهای وزارت تحیصلات عالی جهت تحقق پلان عمل کنفرانس جینوا، بر تداوم هرچه بیشتر این فعالیت ها تاکید ورزیدند.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۱:۵۲
Background image

به منظور دسترسی آسان استادان و محصلان نهاد های تحصیلی کشور به خدمات مخابراتی و انترنتی، قرار است نمایندگی های رسمی شرکت «افغان بیسیم» در نهاد های تحصیلی کشور ایجاد گردد.

مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در دیداری با نمایندگان شرکت یاد شده، ضمن ابراز رضایت از ایجاد نمایندگی های شرکت مخابراتی افغان بیسیم در نهاد های تحصیلی. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۴:۲۳
Background image

سمینار سه روزه تحت عنوان "تنظیم و هماهنگی امور تخصصات و جامعات دینی" که از سوی ریاست عمومی تخصصات و جامعات دینی وزارت تحصیلات عالی دایر شده بود، با سخنرانی ها و توصیه های مهم عالیقدر امیرالمومنین صاحب حفظه الله، پایان یافت.


سمینار یاد شده که به روز شنبه مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۳ هـ.ش برای رییسان، معاونان و استادان ریاست عمومی تخصصات و جامعات دینی دایر گردیده بود، با سخنان افتتاحیه شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۱:۲۲
Background image

۱۵۰۰ تن محصل پوهنتون ننگرهار در رقابت « کتاب تعلیم الاسلام» که به ابتکار ریاست انسجام و خدمات محصلان وزارت تحصیلات عالی راه اندازی شده بود شرکت کردند.


در مراسم آغاز این رقابت که در ورزشگاه پوهنتون ننگرهار برگزار شده بود، شیخ انعام الله مدنی رئیس پوهنتون یاد شده طی صحبت های خویش از تلاش های وزارت تحصیلات عالی بر علاوه آموزش های تخصصی. . .

BACK TO NEWS