به منظور تقویت و بلند بردن مهارت های زبان عربی فاضلان کرام جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه و ابراهیم النخعی رحمة الله علیه کورس زبان عربی در جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه دایر شد.

ameen_admin
چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ - ۱۰:۹
trerteerer

در این کورس که بیشتر از ۱۵۰ تن فاضلان تخصصات جامعات عبدالله بن مسعود رضی الله عنه و ابراهیم النخعی رحمة الله علیه ولایت کندهار اشتراک نموده اند، دروس شان مطابق تقسیم اوقات تهیه شده از جانب اساتید مجرب جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه به پیش برده می شود. 
شیخ عبدالماک نیازی رئیس تخصصات جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه ضمن ارایه معلومات پیرامون جامعه یاد شده، در مورد هدف از برگزاری کورس زبان عربی در این جامعه گفت: « به اساس نیازی سنجی سالانه خویش که ما انجام دادیم برای تقویت مهارت های زبان عربی فاضلان کرام این جامعه نیازی جدی محسوس می گردید که خوشبختانه با حمایت رهبری وزارت تحصیلات عالی توانستیم کورس ۴۰ روزه زبان عربی را به همکاری استادان این نهاد علمی راه اندازی نمائیم.»
شیخ نیازی اضافه نموده گفت از آنجایکه تمامی مضامین و دروس تخصصات این نهاد به زبان عربی می باشد بناَ لازم است که فاضلان ما با اصول و قواعد زبان عربی تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند در رشته خویش آنچنانیکه لازم است تحصیل و مصدر خدمت به خود و جامعه خویش گردند.
به گفته رئیس تخصصات جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه نظر به ارزیابی های که صورت گرفته است فاضلان کرام با علاقمندی خاص به دروس کورس حاضر شده و برنامه های درسی را که از جانب اساتید برای شان داده می شود به صورت منظم تعقیب می نمایند که تا کنون نتایج خوبی در قبال داشته است.موصوف همچنان گفت که ما در نظر داریم تا چنین برنامه ها را در تمام زون های کشور راه اندازی نمائیم.
همچنان فاضلان کرام شامل در این کورس ضمن سپاسگزاری از رهبری وزارت تحصیلات عالی و جامعه عبدالله بن مسعود، برگزاری کورس تقویت زبان عربی را یک نیاز جدی برای شان عنوان نموده اظهارداشتند که کورس متذکره در راستای بلند بردن مهارت های زبان عربی شان خیلی مهم و حیاتی می باشد.
قابل ذکر است که جامعه عبدالله بن مسعود رضی الله عنه دارای پنج تخصص بوده که تخصصات آن معادل درجه ماستری می باشد. 

آخرین اطلاعیه ها

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۷:۲۴
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی ازفقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل تکنالوژی برای کنفرانس روم . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۷
Background image

به اعلان سپردن یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض)


وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد یک باب کانتین جامعه عبدالله بن مسعود (رض) به مساحت ۱۳۰ متر مربع مربوط خویش را به شکل آفر سربسته به اعلان داوطلبی بسپارد.
اشخاص حقیقی و حکمی که خواهان . . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴ - ۶:۴۶
Background image

اعلان تدارکاتی !


 پوهنتون پولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان و اجد شرایط دعوت مینماید تا درپروسه داوطللبی پروژه )۴( قلم البسه باب مورد ضرورت محصلان لیلیه برای سال ۱۴۰۳ اشتراک نموده و نقل شرطنامه مربوطه را . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۴:۰
Background image

توافق نامه همکاری های دوجانبه میان وزارت های تحصیلات عالی و کار و امور اجتماعی امضا شد.


این توافق نامه توسط دوکتور لطف الله خیر خواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی و ملا عبدالمنان عمری سرپرست وزیر کار و امور اجتماعی به امضا رسید.
هدف از این توافق معرفی محصلان فارغ شده نهاد. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۵/۴ - ۳:۵۹
Background image

وزارت تحصیلات عالی طی محفلی ۱۰ تن از اشتراک کننده گان ممتاز کانکور سال ۱۴۰۳ هـ.ش را تقدیر کرد.


شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی در این محفل ضمن تبریکی به اشتراک کننده گان ممتاز کانکور، از استادان، حمایت کننده گان و خانواده های آنان تشکری نمود.
موصوف. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳ - ۱۱:۲۶
Background image

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در محفل فراغت محصلان اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی اشتراک کرد.

محفل یاد شده که در تالار کنفرانس های پوهنتون کابل برگزار گردید، شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی ضمن تبریکی به فارغان متذکره آنان را متوجه مسوولیت های آینده شان. . .

BACK TO NEWS