معین امورمحصلان وزارت تحصیلات عالی در ادامه سفرکاری خویش به ولایت ننگرهار با اساتید پوهنتون ننگرهار دیدار کرده مشکلات و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

nasir_admin
پنجشنبه ۱۴۰۲/۴/۱ - ۶:۳۲
sfaerhgnhgk

مفتی محمدطاهر احمد معین امورمحصلان وزارت تحصیلات عالی در رابطه به ارزش مقام استاد از نظر دین مبین اسلام صحبت نموده از آنان خواست تعهد و صداقت شان را در زمینه آموزش نسل جوان کشور ثابت نمایند.
موصوف همچنان بیان داشت که اساتید برای نسل جوان کشور دیدگاه میدهند، لازم است ضمن انگیزه دهی در قبال محافظت از دین و کشور ازامکانات موجود در زمینه آموزش محصلین استفاده اعظمی نمایند.
سپس پوهندوی احسان الله ناصح معاون امورعلمی پوهنتون ننگرهار از تشریف آوری هیئت ارزیابی وزارت تحصیلات عالی به هدف ارزیابی، شناسایی مشکلات و پشیرفت پوهنتون متذکره قدردانی نموده .
در اخیر یکتن از استاد ان به نمایندگی از اساتید این پوهنتون مشکلات و پیشنهاد های شان را به معین امورمحصلان این وزارت شریک نمود که از طرف موصوف در حصه پذیرش پیشنهادات و حل مشکلات موجود با در نظر داشت امکانات اطمنان سپرد.
مورخ:  پنجشنبه
۳/۱۲/۱۴۴۴ هـ ق ۲/۴/۱۴۰۲ هـ ش ۲۲/۶/۲۰۲۳ م

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۰
Background image

پوهنتون پولی تخنیک کابل ۷۵۹ تن انجنیر را به سطح ماستری و لیسانس فارغ و برای خدمتگزاری تقدیم جامعه کرد. 

در مراسمی که به این مناسبت در پوهنتون پولی تخنیک کابل با اشتراک مقامات عالی رتبه ا.ا.ا برگزار شد، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء صحبت نموده گفت که ا.ا.ا در بخش های مختلف به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۳:۵۴
Background image

شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی به رهبری شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست این وزارت دایر شد. 

 

در آغاز  سرپرست وزارت تحصیلات عالی اعضای شورای رهبری را متوجه کارهای شان نموده و از آنان خواست بااستفاده از تجربه های سال گذشته در کار و فعالیت های امسال شان بهبود، قاطعیت و شفافیت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۳
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت عنوان (طی مراحل توامیت های علمی و تشریفات دیپلوماتیک) برای کارمندان ریاست ارتباط خارجه و تنظیم بورس های این وزارت دایر شده بود، موفقانه خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن ارتقای ظرفیت کارمندان یاد شده در مورد چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی و آگاهی از مبانی تشریفات دیپلوماتیک. . .

BACK TO NEWS