شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم صاحب سرپرست وزارت تحصیلات عالی و هیئت همراه شان طی یک سفر کاری عازم  ولایت پکتیا شدند

eshaq_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۴/۲۰ - ۵:۱۴
erfsdfd

سرپرست وزیر تحصیلات عالی و هیئت همراه شان در این سفر با هیئت رهبری پوهنتون پکتیا دیدار نموده ضمن صحبت در مورد چگونگی انتخاب یک مکان مناسب تدریسی برای جامعات و تخصصات دینی در آن ولایت روی موضوعات مختلف در پوهنتون یاد شده بحث نمودند. 

شایان ذکر است که چندی قبل برنامه جامعات و تخصصات دینی در هفت زون کشور از طرف مقام رهبری امارت اسلامی افغانستان امیرالمؤمینین شیخ الحدیث مولوی هبة الله حفظه الله منظور گردیده بود که ولایت پکتیا نیز از جمله زون های یاد شده می‌باشد.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۱۳:۴۰
Background image

پوهنتون پولی تخنیک کابل ۷۵۹ تن انجنیر را به سطح ماستری و لیسانس فارغ و برای خدمتگزاری تقدیم جامعه کرد. 

در مراسمی که به این مناسبت در پوهنتون پولی تخنیک کابل با اشتراک مقامات عالی رتبه ا.ا.ا برگزار شد، مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء صحبت نموده گفت که ا.ا.ا در بخش های مختلف به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱ - ۳:۵۴
Background image

شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی به رهبری شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم سرپرست این وزارت دایر شد. 

 

در آغاز  سرپرست وزارت تحصیلات عالی اعضای شورای رهبری را متوجه کارهای شان نموده و از آنان خواست بااستفاده از تجربه های سال گذشته در کار و فعالیت های امسال شان بهبود، قاطعیت و شفافیت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۳۳
Background image

ورکشاپ آموزشی که تحت عنوان (طی مراحل توامیت های علمی و تشریفات دیپلوماتیک) برای کارمندان ریاست ارتباط خارجه و تنظیم بورس های این وزارت دایر شده بود، موفقانه خاتمه یافت.


این ورکشاپ که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی دایر شد، هدف از آن ارتقای ظرفیت کارمندان یاد شده در مورد چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی و آگاهی از مبانی تشریفات دیپلوماتیک. . .

BACK TO NEWS