گاه نامه «راهیان ابن سینا» که از سوی پوهنتون علوم طبی کابل نشر می گردید، بعد از وقفه ده ساله دوباره زیور چاپ یافت.

eshaq_admin
پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۶ - ۴:۲۹
fsdfsfs

در محفلی که به این مناسبت در پوهنتون علوم طبی کابل برگزار گردید، سخنرانان روی اهمیت نشرات چاپی در جامعه به ویژه نهاد تحصیلات عالی صحبت نمودند.
در آغاز پوهنیار داکتر فضل رحمان رحمانی رئیس پوهنتون علوم طبی کابل، از دست اندرکاران که در حصه چاپ دوباره گاه نامه راهیان ابن سینا تلاش نموده اند و این گاه نامه را  پس از وقفه ده ساله یکبار دیگر نشر و چاپ نمودند، قدردانی نموده، گفت که در این گاه نامه در کنار موضوعات طبی سایر موضوعات از جمله فعالیت ها و دستآورد های این پوهنتون نیز انعکاس خواهد یافت.
وی از تمام اساتید و محصلان این پوهنتون خواست که در راستای غنامندی هرچه بیشتر این گاه نامه همکاری نمایند.
سپس محمد اشرف غیرت معاون مالی و اداری پوهنتون طبی کابل، پوهاند استاد شمس الرحمن رحمانی، پوهاند استاد محمد فرید برنایار و چند تن دیگر، ضمن خرسندی از نشر دوباره این آگاه نامه نظریات و پیشنهادات اصلاحی شان را با مسئولان گاه نامه متذکره شریک ساختند.
همچنان در محفل یاد شده صبغت الله سجاد آمر اطلاعات و نشرات پوهنتون طبی کابل و مدیر مسئول گاه نامه راهیان ابن سینا در رابطه به محتوا، اعضای بورد نشراتی و ارزش نشرات چاپی در جامعه صحبت نمود.
وی گفت که در این رسانه چاپی موضوعات علمی، دینی، فرهنگی، اجتماعی و خبری به همکاری محصلان و اساتید پوهنتون طبی کابل نشر خواهد شد. 
محفل با رونمایی و توزیع گاه نامه «راهیان ابن سینا» خاتمه یافت.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۰:۵۶
Background image

اطلاعیه فراخوان اخذ مقالات علمی-تحقیقی پوهنتون تخار

قرار است پوهنتون تخار در سال جاری نخستین کنفرانس ملی تحت عنوان «مدیریت منابع طبیعی و نقش آن در توسعه پایدار افغانستان» را برگزار نماید.
بناَ از تمام استادان نهاد های تحصیلات عالی امارتی . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۸:۴۶
Background image

اعلان داوطلبی پوهنتون پولی تخنیک کابل    


     
فورم شماره:                                       
P-01
پوهنتون پــولی تخنیک کابل ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعـوت مینماید تا در پروسه داوطلبی مزایده مواد غذائی پسمانده محصلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۰:۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

 

بدین وسیله به تآسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، {وزارت تحصیلات عالی} در نظر دارد، قرارداد پروژه تهیه و تدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۱:۲۵
Background image

هیئت نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی از پوهنتون خصوصی گوهر شاد دیدار و نظارت کردند.

بر اساس فیصله شورای رهبری وزارت تحصیلات عالی، هیئتی به رهبری مولوی احمد الله حماد رییس نظارت و ارزیابی همراه با رییسان انکشاف برنامه های علمی و امور محصلان خصوصی این وزارت در حالی که. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۴:۱۶
Background image

هیئت وزارت تحصیلات عالی تحت رهبری رئیس نظارت و ارزیابی این وزارت، موسسه تحصیلات عالی خصوصی طلوع آفتاب را مورد ارزیابی قرار داد.


مولوی احمدالله حماد رئیس نظارت و ارزیابی وزارت تحصیلات عالی در حالیکه رئیسان انکشاف برنامه های علمی، تضمین کیفیت و اعتباردهی و نماینده امور محصلان خصوصی نیز حضورداشتند، بخش های علمی،. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۰:۴۱
Background image

معین علمی وزارت تحصیلات عالی در دفترکارش با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.


در این دیدار دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصیلات عالی با مولوی بدرالدین حقانی سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی، روی جریان کار ترمیم ساختمان های پوهنتون شیخ زاید خوست که. . .

BACK TO NEWS