سرپرست وزارات تحصلات عالی طی نشستی از نهاد های تحصیلی که بعد از تحول پلان های استراتیژک شان مورد تائید قرار گرفته است تقدیر بعمل آورد.

eshaq_admin
شنبه ۱۴۰۱/۷/۹ - ۱۰:۱۵
dfdf

در این نشست الحاج مولوی عبدالباقی حقانی سرپرست وزارت تحصلات عالی، از نهاد های تحصیلی دولتی  لغمان، وردگ، پکتیکا و نهاد های تحصیلی خصوصی اراکوزیا، تاج، طلوع سعادت قدردانی نموده گفت که توسعه و انکشاف نهاد های تحصیلی وابسته به پلان های استراتیژیک آنان می باشد. موصف پلان استراتیژک را برای هر اداره مهم دانسته، بر تطبیق تاکید نمود.
همچنان در این نشست دکتور لطف الله خیرخواه معین علمی وزارت تحصلات عالی برمشکلات که سد راه پیشرفت افغانستان قرارگرفته اشاره نموده گفت: « ما از فرصت ها و امکانات موجود در طول تاریخ به شکل درست آن استفاده کرده نتوانیستم چون یک پلان منظم استراتیژک نداشتیم.»
بعداً مفتی رضوان الله منیب ریس تقنین، پلان و پالیسی وزارت تحصلات عالی ضمن قدردانی از مسوءلین نهاد های، در مورد پلان استراتیژک وزارت تحصلات عالی معلومات ارايه نمود.
قابل یاد آوری است که محفل با توزیع تقدیر نامه ها توسط سرپرست وزیری تحصلات عالی، معینان  علمی و مالی واداری به مسئولان نهاد های تحصیلی مذکور و دعایه خیرو فلاح کشور به پایان رسید.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۵:۳۹
Background image

اطلاعیه

اطلاعیه

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۵:۳۶
Background image

اطلاعیه

اطلاعیه

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۷:۳۵
Background image

اطلاعیه وزارت تحصیلات عالی پیرامون هزینه اسناد تحصیلی فراغت


طوری که محصلان عزیز مطلع هستند، اسناد تحصیلی (دیپلوم و ترانسکرپت) که اخیراَ بشکل معیاری و مصئون در داخل کشور ترتیب شده است، هزینه صدور هر سند تحصیلی مطابق لایحه اسناد فراغت که به اطلاع . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری های دوجانبه میان پوهنتون اسلامی بین المللی افغان و پوهنتون علم و صنعت کشور ایران به امضاء رسید.


این تفاهم نامه که به ابتکار پوهنځی انجنیری پوهنتون اسلامی بین المللی افغان امضا گردید، هدف از آن همکاری دوجانبه میان پوهنتون اسلامی بین المللی افغان و پوهنتون علم و صنعت کشور ایران در. . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۷
Background image

از حدود صد تن کاندید واجد شرایط برای بست های خالی وزارت تحصیلات عالی و نهاد های تحصیلات عالی مرکز و ولایات کشور، امتحان رقابتی اخذ شد.


امتحان یاد شده که از سوی ریاست منابع بشری وزارت تحصیلات عالی اخذ گردید، در آن افراد واجد شرایط از سراسر کشور اشتراک کرده بودند تا از طریق امتحان رقابتی، کار به اهل آن سپرده شود.
رییس. . .

شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۶:۳۹
Background image

وزارت تحصیلات عالی به منظور ارزیابی اسناد مرحله عالمیه (ماستری)، از نزد 51 هزار عالم دین، در هفت زون کشور امتحان اخذ کرد.


شیخ الحدیث مولوی نداء محمد ندیم وزیر تحصیلات عالی به هدف نظارت از جریان امتحان علماء یاد شده، به ولایت کندهار سفر نموده و با آغاز پروسه امتحان در آن ولایت، همزمان این پروسه در تمام زون. . .

BACK TO NEWS