اطلاعیه ثبت نام بورسیه تحصیلی پوهنتون لمپونگ کشور اندونیزیا در مقاطع لیسانس، ماستری و دوکتورا

baqir_admin
ب

Due

-

پوهنتون دولتی لمپونگ اندونیزیا طی یادداشت شماره 3017/UN26./K.S/2021 مورخ 2021/4/16 خویش جهت ترغیب جوانان افغانستان به ثبت نام بورسیه های تحصیلی در مقاطع لیسانس، ماستری و دوکتورا برای سال ۱۴۰۰ هجری شمسی به جوانان افغانستان اطلاع داده است.

شرایط بورسیه:

  • فیصدی نمرات سه ساله دوره مکتب کاندید برای دوره لیسانس حد اقل ۷۰ فیصد و برای فوق لیسانس از ۶۵ فیصد کمتر نباشد.
  • کاپی پاسپورت که مدت اعتبار آن حد اقل ۲ سال باشد؛
  • اسناد ترجمه شده به زبان انگلیسی باشد؛
  • اسناد تعلیمی (شهادتنامه و نمرات سه ساله) و تحصیلی (دیپلوم و ترانسکرپت نمرات ) تائید شده مراجع رسمی (وزارت تحصیلات عالی و امور خارجه) افغانستان باشد و شهروند اندونیزیا نباشد؛
  • سن کاندید برای دوره لیسانس زیر ۲۵ سال، برای ماستری زیر ۳۵ سال و برای دوکتورا زیر ۴۰ سال باشد؛
  • برای دوره لیسانس فارغ صنف ۱۲، برای ماستری فارغ لیسانس و برای دکتورا فارغ دوره ماستری باشد؛

مصارف فیس پوهنتون، داخله پوهنتون، محل اقامت، پول ویزا و مبلغ (2,500000) دو میلیون پنجصد هزار روپیه اندونیزیایی برای مصارف ماهانه، به محصلان نیز پرداخت می گردد؛

  • ثبت نامه طور آنلاین می باشد؛
  • گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام  الی اول ماه جون ۲۰۲۱ می باشد، بعد از موعد تعیین شده مورد قبول قرار نخواهد گرفت.
  • برای معلومات بیشتر در مورد بورسیه متذکره با ایمیل آدرس pkli@pka.unila.ac.id   مراجعه نمایند.
  • ارسال فورم درخواستی و سایر اسناد مرتبط به آن مستقیماْ از جانب خود متقاضی به شکل آنلاین از طریق لینک ذیل: http://io.unila.ac.id/admission/  انجام دهند

در عین حال اکیداْ خاطر نشان می گردد که پروسه ثبت نام بورسیه مذکور آنلاین می باشد که به تاسی از آن تمام طی مراحل آن توسط خود متقاضی انجام می شود، در صورت قبولی، پذیرش نامه های شان از سوی مرجع بورس دهنده مستقیماْ به ایمیل آدرس شخص متقاضی ارسال می گردد.)

بناْ به تمام علاقمندان واجد شرایط رسانیده می شود، در صورتیکه خواهان ثبت نام در بورسیه کشور مذکور باشند بعد از ثبت نام پروسه آنلان و پذیرش شان از جانب مرجع بورس دهنده یک کاپی از تمام اسناد (تعلیمی و تحصیلی ) همراه با پذیرش نامه شان را به غرفه شماره ۲۱ دفتر عمومی پذیرش وزارت تحصیلات عالی تسلیم نمایند در عین سایر فورمه ها را نیز از غرفه مذکور بدست آورده و دو باره به آن تحویل دهند . 

برای معلومات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

دانلود

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۴۱
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۹
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد


بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی های . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ - ۸:۳۸
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قرارداد

بدین وسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت تحصیلات عالی در نظر دارد، پروژه تهیه وتدارک وسایل، تجهیزات و مواد لابراتواری  پوهنحی . . .

بازگشت به اطلاعیه ها

آخرین بورسیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۲۱
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سمستر خزانی سال 2023 پوهنتون (Bahria University) کشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 984  مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای بورسیه تحصیلی پوهنتون (BU) کشور پاکستان با معافیت پرداخت هزینه در خواست پذیرش برای محصلان . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۱ - ۷:۱۵
Background image

اطلاعیه بورسیه تحصیلی سال 2023 پوهنتون UTMکشور پاکستان

سفارت محترم افغانستان مقیم اسلام آباد طی نامه شماره ف- 983 مورخ 19/ 3/ 1401 خویش از اعطای 100 سیت بورسیه تحصیلی پوهنتون مدیریت و تکنالوژی ( UTM) کشور پاکستان با 90 فیصد تخفیف در فیس . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۳/۳۰ - ۱۲:۱۰
Background image

اطلاعیه بورس تحصیلی کشور اوزبیکستان درمقاطع لیسانس

کشور اوزبیکستان از اعطای بورسهای تحصیلی مرکز آموزشی اتباع افغانستان مربوط وزارت معارف و تحصیلات آن کشور واقع در منطقه ترمز برای مقطع لیسانس با شرایط ذیل خبر داده است:

اسناد مورد نیاز:
. . .